Tiny Troopers: Global Ops
Global Warfare! Attention! The Tiny Troopers are BACK in Global Ops, a fast-paced arcade twin-stick shooter! Your mission? Lead an elite squad of battle hardened specialists through an epic campaign of 40+ missions across 6 theatres of war! Take your troopers into explosive battles through scorching deserts - dense, sweltering jungles and the coldest of frozen tundras! Multiplayer Crossplay! Join forces with up to four players online with full cross platform play! Whether you're PC or console, you can battle solo or go online with 2 to 4 Unit Squads! Featuring global leaderboards, you'll be able to combine your specialist abilities including airstrikes, drones, stim packs and reinforcements to overwhelm the opposition! If you're not ready to deploy online, grab 2 to 4 friends in local co-op mode! Lock & Load! Gear up with a lethal arsenal of weaponry including rifles, rocket launchers, flamethrowers and assault shotguns, or get to the chopper and mount up on heavy machine guns to lay waste to your enemies! Rank Up! Complete objectives and earn XP to upgrade your troopers’ weapons, rank, and abilities in HQ. Customize their appearance with new uniforms, heads, skin tones and accessories, or increase their survivability and effectiveness in battle! Enemy Intel Your enemies are well equipped, organised and ready for a fight! Encounter the Troopers deadliest foes yet, with advanced AI controlling hordes of drones, insurgents and PMC’s - alongside intense boss battles! Adapt and Survive Troopers always answer the call of duty! Tackle a wide range of objectives including VIP rescues, elimination missions, search & destroy and wave based survival! Adapt on the battlefield with additional side and hidden objectives to discover and complete!