Kulebra and the Souls of Limbo: Closure Edition
Help the cursed souls of Limbo escape their endless time loop in the afterlife. As Kulebra, a newly-deceased snake, witness their grief and guide them toward closure through point-and-click puzzles, light stealth, and empathy-driven boss encounters. A soulful mystery awaits in Kulebra and the Souls of Limbo, the enchanting and heart-warming adventure where death is just the beginning of the journey. From the colors and the characters, to the puzzles and exploration, Kulebra and the Souls of Limbo is a warm and wonderful trip through a vibrant Latin American-flavored world known as Limbo, interwoven with humor, heart and just a little bit of darkness. Use your wits and keen eye to gather clues from the residents and find items that will help you to breach the obstacles in your path one by one. - Explore and interact with the world to gather clues and items that will help you open doors in your quest (figuratively and literally). - A game that will reward you for interacting with the world, paying attention to details, and connecting the dots - Full of characters with their own quirks, side stories, and schedules that bring life to this world despite most of them being very dead - An in-game day, dusk, and night cycle that will change the world and characters, ending with the curse that resets the souls of Limbo back to the start - A notebook will keep track of important details for you, so you can't blame me if you weren't paying attention - Confront the dark souls attempting to put out your light; Overcome their challenges that will test everything you’ve learned on this journey - Bilingual! This game supports the English and Latin American Spanish languages.