Edge of Reality (Windows)
Dan's life will never be the same after meeting this mysterious young lady. It seems that there can be no more boring profession in the world than an appraiser in a pawnshop. But meeting with a mysterious young lady brings one such appraiser through a series of strange events, changing Dan’s initial perspective about his craft. In this game, immerse yourself in an intricate story, where dreams and reality are intertwined into a single whole. Where, at some point, reality itself may lose its stability. Game features: - Non-linear progression and unexpected plot twists - Unique visual style - Music written specifically for this game, allows you to fully convey the atmosphere "Edge of Reality" is an interactive Visual Novel. The ending will depend on your choices.