Tiny Pixels Vol. 1 - Ninpo Blast
Jump on your hoverbike and blast off for unlimited ninja-themed bullet hell mayhem! Get ready for retro vertical shoot’em up action where you’ll face off against swarms of mythical insect baddies using shuriken, bombs and more in the ultimate fight for survival! Switch between spread and focus shot types, unlock 4 unique hoverbikes, pick up coins and permanently upgrade weapons to stack the deck in your favor for the next exciting run. The more you play, the stronger you get! Stage elements are randomized to keep you on your toes across uniquely themed levels, each with dedicated original background music! Take down 6 unique boss types and challenge online leaderboards. Can you become a true ninpo master? Tiny Pixels Vol. 1 - Ninpo Blast is the first in a line of pixel art titles inspired by arcade and console classics!