Twins of the Sun - Legacy Edition
Embark on an unforgettable journey through wild lands, lush jungles, haunted mines, and ancient temples. Join the twin heroes as they set out to rescue their kidnapped sister, and take control of the youngest sibling, whose innocent gaze and small stature hide a fierce, unstoppable spirit. Fast, fearless, and armed with a unique weapon, she’s ready to prove she can stand on her own. Play solo or team up in 2-player local co-op, face powerful enemies, and shape a brand-new story.