Clouzy
Most clouds float along in the sky, but these adorable fluffy clouds need to be taken care of in cloud daycare! Explore the world, collect delicious fruits, and cook tasty meals in this cute and wholesome farming game. The daycare is not the whole world, but rather, the heart of one. Explore, solve puzzles, and restore towering structures to life! Ever wondered what an aspiring altocumulus would eat? Wonder no more! And certainly for the clouds under your care! As you run the daycare, you’ll have to market a fairly robust skill set - more than one would expect from a job that focuses on looking after clouds.