Mia's Journey (Xbox Series)
A mysterious curse has transformed Mia into an adorable little cat, and now she must find a way to return to her human form. Guided by the enigmatic Cat God, Mia embarks on an enchanting journey filled with puzzles, magic, and discoveries! In Mia's Journey, you will face 32 carefully crafted levels, where each challenge requires you to push magical orbs across the environment and place each one on the ancient sacred statues to progress. Sounds simple? Not quite! Every move can completely change the path, and if you're not careful, you may end up trapping an orb or blocking your own way. As Mia moves forward, the challenges become increasingly creative, requiring observation, planning, and plenty of brainpower. Think before you act, find the perfect sequence of moves, and discover how to overcome each puzzle without leaving a single orb behind. But the adventure doesn't take place only on the puzzle board. Between challenges, charming cutscenes reveal more about Mia's story, her relationship with the mysterious Cat God, and her determination to break the curse and regain her human form. With charming pixel art visuals, cozy environments, a relaxing atmosphere, and satisfying puzzles, Mia's Journey offers a comfortable adventure that is easy to learn, yet capable of challenging even the most dedicated puzzle fans. Push, plan, discover, and help Mia break the curse! Her journey back home is only just beginning.