Sweet Bread Games Pack 2 - 15 in 1
About the bundle: In Sweet Bread Games Pack 2 you'll explore 5 fun adventures from your friends at Sweet Bread Games! Each game comes with 3 different versions, totaling 15 products in this package to be played on your Xbox One, Xbox Series and Windows PC! Games included in this bundle: Frobbut 3D is a 3D platformer about a goofy frog finally departing from his home to explore the land! Run, jump, flip and bounce across 5 big open levels searching every nook and cranny for valuable gems! Be creative with your movement abilities to reach the highest mountains and traverse the most dangerous paths to collect every treasure you can find. Dark Dungeon Mind Mess is a unique 3D isometric puzzle game that will test your memory and intuition. Grasp the layout of the level at the start, because as soon as you make your first move, almost the whole path ahead will turn pitch black! I Wanna Be Car will have you accelerating and using ramps to jump through 10 dreamy levels in an inventive fusion between 3D platformer and kart racing game. In his car dreams, Carl imagines himself driving in cities, flying structures and space stations. Have fun and go wild in levels that are linear and sometimes not! Can you collect everything before reaching the finish line? Tiny Mage in Puzzle Land is a 2D pixel art puzzle game inspired by sokoban with unique twists! Help the frog mage solve 40 challenging puzzle rooms using his three magical abilities to cross gaps, build bridges on lakes and navigate objects from one point to another! Bobobby 3D: Stranded Rush is a fun, engaging and straight to the point 3D platformer! Run, double jump and spin as the gentle Bobobby rushing through 20 levels across tropical islands! You don't actually have to rush, as there's no time limit, so play your own way! (Even though it's cooler to beat levels as fast as possible getting all collectibles).