The Manga Works
Make history with manga! Turn your work into anime, drama, and even movies! It's the manga artist experience you've been waiting for! Create a manga masterpiece and draw your way into the nation's heart. Start out as a fledgling manga artist in a small and empty room... Armed with only a single pen, draw the best manga you can and march proudly to the publishers to show off your work. This is a manga artist simulation game that follows you on your path to greatness. Over 5 years, your aim is to grow and progress from small-time scribbler to famous manga artist, and try to win all the publisher's prizes. Fight your way up the rankings, and become the number 1 manga artist!