Ratopia
This is the tale of a princess from the fallen kingdom of Ratropolis, determined to establish a Utopia while battling constant threats from natural disasters and predators. Economically active Ratizens The citizens of Ratopia each have their own wealth and unique characteristics. There is no such thing as a free lunch! Supply jobs and services for your ratizens to make them all happy. Create extraordinary Policies Make a detailed policy to tax them all! Shouldn't the people all work tirelessly for more profit? Create or prevent social disasters with your own policies. Diverse adventures placed Underworld Explore and find the remains of the great old rats. Bring prosperity to the city through great expeditions. Some adventures pose the possibility of awaking up apex predators, but who's to worry?