Colorful Recolor (Xbox One)
Colorful Recolor is a fast-paced puzzler with a kaleidoscopic collection of brain teasers. Play through 100 levels with engaging mechanics, striking biomes, 10+ distinct elements and an abundance of colors. Paint your way through this colorful world!