Modern Tales: Age of Invention (Xbox One Version)
Paris, 1900. During the world expo an unknown force kidnaps the brightest minds of the century. To what sinister end? Step into the shoes of Emily Patterson – the daughter of one of the captured scientists – to conduct your own investigation, follow the trail of the captor and thwart his evil plans before the fate of the world is sealed.