UltraGoodness
UltraGoodness is a bloody mess, dynamic and fun twin-stick shooter involving the struggle between Good and Evil in the world, where the Dark Forces turned all creatures into possessed monsters. Tear your enemies to pieces; leave behind oceans of blood and mountains of corpses! Kill beasts, terrorists, and ghoulish-like creatures. Fight the Evil using its methods, show 'em what you got, show 'em your RAGE! But remember — it's all in the name of Goodness, of course! Features * Fast-paced gameplay * Numerous skills, guns, and spells * A myriad of enemies and epic bosses * Companion NPCs * Gore, humor, and chaos!