Pokettohiro
A group of brave heroes must gather the fragments of the Magic Crystal to face the evil Black Knight and thus prevent the destruction of the kingdom. Be prepared to discover a huge open world to explore, with secrets and surprises in every corner. Embark on hidden dungeons, forge bonds with villagers and help them solve their problems, discover useful items to progress in your adventure, release imprisoned heroes, and unite them to your cause. Will these little heroes be able to restore peace to the kingdom? Features: Six distinct playable characters, each with their own unique abilities and playstyles. A vast and diverse world, teeming with challenges and secrets to uncover. Hidden dungeons featuring epic boss battles that will test your skills. Engaging side quests to assist the villagers and deepen your adventure. A multitude of collectibles hidden throughout the map, rewarding keen explorers.