Rubberduck Wave Racer
Be a duckling - a squeaky duckling! An incredibly fast ride over raging rivers and thundering white-water rapids. But your duckling also floats on lava, fruit juice and the Milky Way! The ducklings are just as wacky as the tracks: Diver Duck, Superduck, Unicorn Duck, Beauty Duck and many more are available for you to choose from. With up to four friends you can compete against each other - and everyone can be as cute as they like. But don't be fooled - there are also nasty power-ups that can really bother you and your opponents! Now get out on the water!