Cthulhu: The Cosmic Abyss - Upgrade to R'lyeh Edition
Your descent into madness has only just begun. With Cthulhu: The Cosmic Abyss - R'lyeh Edition, horror reaches new dimensions. Enhance your experience with the following exclusive content: - The Shining Trapezohedron side quest: search for fragments of the shining trapezohedron and learn more about this ancient artefact through puzzles that will test your perception and your sanity. As a reward, unlock an exclusive evolution that gets better as you put the artefact back together. Also, discover an exclusive hand skin imbued with the red stone, which reacts every time you approach a fragment. - An official scenario for the Arkham Horror role-playing game: extend the adventure with a full, exclusive scenario entitled "Descent". Designed for the popular Arkham Horror tabletop role-playing game, you and your friends can play as new Ancile investigators facing an occult threat directly linked to the game's universe. - The Art Pack: capture your descent into madness with this exclusive digital pack, containing the non-Euclidean artbook and the supernatural soundtrack.