Offroad Mechanic Simulator
In Offroad Mechanic Simulator you are employed to modify offroad vehicles and prepare them for the toughest challenges they could face! Accept contracts that go well beyond standard repair jobs. Equip the client’s cars with the best parts that far exceed their original capabilities and make sure they're ready to travel the most difficult terrains possible. Get ready to install a higher suspension or add a snorkel when a client needs it. Choose the parts that will do the job without going over your budget. Rise to the challenge of servicing offroad vehicles in a single-player campaign! Enjoy your progression as you steadily learn how to service increasingly expensive cars. Purchase additional parts and tools needed to transform a car into an offroad monster. Set out for your own offroad adventure to test the modifications you made. Drive across perilous terrain, climb cliffs, and cross muddy rivers. Enjoy breathtaking scenery before moving on to the next obstacle. And don't forget to wash your vehicles before you hand them off to the client! Features: - Multiple unique cars to work on - Beautiful, photorealistic graphics - Various tools that let you modify your vehicles - A wide selection of parts to install that allow your cars to achieve remarkable feats - Career mode with story missions - Various randomized assignments and jobs to complete - Decorative elements to personalize the cars - Different tracks where you can test if your vehicles are ready for an offroad challenge - Unlimited fun with creating vehicles that can face anything!