When students Graff and Ott are invited to celebrate "Natal Untail," a twisted take on Atlasia's ancient tradition, they'll discover that even in a decaying world, the greatest treasures are the values of sharing and friendship. This "Special" release adds interactivity through choices and consequences, designed exclusively for consoles. - A 2-hour visual novel, perfect for reading with kids - Meet vibrant, animated characters from the BROK universe - Autoplay mode or read at your own pace - Choices can lead to fun surprises...or mischief! - Achievements to unlock - Text fully localized in 9 languages Part of the BROK the InvestiGator universe, this prequel introduces key characters and can be enjoyed as a standalone story.