Pawarumi
In a world where the Council rules the nations with an iron fist, you play as Axo, pilot of the legendary ship Chukaru. Experience her fight with the limitless armies of the Council, become the master of Chukaru’s power and find the true meaning behind all your actions. A dark secret is yet to be revealed! Pawarumi is a modern shoot’em up set in a retro futuristic sci-fi pre-Columbian universe. You’ll take control of the almighty ship Chukaru and its three unique weapons! Shoot wisely to either do double damage, heal yourself or charge your Super Attack!