Tallowmere 2: Curse of the Kittens (Xbox)
Lady Tallowmere's kittens have been acting strange. Still, the dungeon's rituals must be carried out. Despite the unusual circumstances, how many rooms can you clear? Slay and conquer: - Raise your shield to survive. - Defeat enemies. Find the key in each room to advance. - Level up. Acquire weapons, shields, blessings, and potions to alter your character. - Achieve a high score based on the room number you reach. Ever-changing dungeons: - ROGUELIKE RANDOMNESS. Rooms, enemies, items, and modifiers are procedurally generated every run. - PLAY YOUR WAY. Choose your character and starting weapon before each adventure. - FIGHT. Each room contains more enemies the further you go. - WEAPON MASTERY. Use the right tool for the job – each weapon behaves differently. - LOOT. Uncover higher rarity levels and item tiers the deeper you delve. - STAY HEALTHY. Drink potions, find hearts, or visit Lady Tallowmere for healing. - UNLOCK. Expand your starting arsenal by progressing far enough. Success is rewarded, not failure. Player modes: - Single-player - Couch Co-op (local shared screen, 4 players)