Moons of Darsalon
Teams of darsanauts got lost during their mining missions on the different moons of the planet Darsalon. You need to complete several rescue missions in which you will have to lead them to the closest base station. They will use their own AI to follow you and to obey your commands. On your way to the base you will have to protect them from dangers and enemies using your laser gun, jet pack, pilot ground and air vehicles, destroy terrain, and even make new paths with the ground maker gun.