INAYAH - Life after Gods
In the post-apocalyptic remnants of an advanced alien civilization, an orphaned outcast named Inayah sets out on a perilous journey to find her tribe. Guided by her mentor, she navigates a divided world, forging bonds and uncovering secrets that redefine the meaning of family. Experience an emotionally charged adventure where every decision shapes Inayah's destiny. Confront over 20 formidable bosses, each with unique mechanics. Learn patterns, exploit weaknesses, and engage in battles that test your skills and adaptability for all phases of the boss-fights. Explore a vast 2D world with diverse biomes, each harboring secrets. Use Inayah's movement abilities and her drone companion, Sputnik, to uncover hidden paths and treasures. Master Inayah's Gauntlet, transforming into Blades, Flail, and Fists, each with distinct combat and movement capabilities. Switch seamlessly between forms mid-air for dynamic combat and traversal. Customize Inayah's progression with upgrades and amulets that enhance abilities. Develop each weapon form with skill trees, tailoring your playstyle and tackling challenges uniquely. The game boasts stunning 2D art and meticulously hand-drawn frame-by-frame animations. This commitment to high-quality aesthetics ensures that each moment in INAYAH is a feast for the eyes, setting it apart from other 2D platformers. Embark on an unforgettable adventure in "INAYAH - Life after Gods," where survival and discovery define the path to a brighter future.