A Quiet Place: The Road Ahead
A Quiet Place: The Road Ahead is a single-player horror adventure game inspired by the critically acclaimed blockbuster movie franchise that highlights a unique survivor story after an invasion of deadly creatures. In this exclusive spin-off, experience the journey of a young woman who must endure a treacherous apocalypse in the midst of interpersonal family conflicts, all while coming to terms with her own inner fears. Unnerving Atmosphere -- Experience absolute terror as you strive for silence when hiding from, and sneaking by, horrific creatures who hunt using only sound. Untold Story -- Embark on a dramatic adventure inspired by the A Quiet Place movie franchise as a young survivor trying to navigate the new, eerily tranquil, post-apocalyptic landscape. Uncanny Ingenuity -- Discover your own path through the world by observing your environment and leveraging the tools in your surroundings.