Spot Stories Vol. 1
Spot Stories Vol. 1 is the first game in a cozy spot-the-difference series where you compare two side-by-side images and try to find everything that changed. Across 32 levels, each scene hides 5 differences waiting to be discovered. Look closely, take your time, and enjoy the satisfying feeling of noticing the details that make each picture unique. But Spot Stories Vol. 1 is not just about relaxing observation. It also brings something truly special to the genre: the chance for two players to search together in local multiplayer. In a style of game that is almost always designed as a solo experience, sharing the same scene with another person completely changes the feeling. Every discovery becomes more exciting, every missed detail becomes funnier, and every level turns into a shared moment of surprise, laughter, and teamwork. Whether you play alone in a calm, cozy session or side by side with a friend or family member, Spot Stories Vol. 1 is all about the joy of looking carefully, playing at your own pace, and celebrating each small discovery. This is only the beginning. Spot Stories Vol. 1 opens the door to a new series built around satisfying hidden details and a multiplayer experience that makes the genre feel fresh in a whole new way.