Queen's Quest 3: The End of Dawn (Xbox One Version)
A promising alchemy student, Eliana, is sent on a mission to retrieve a powerful artifact. During her quest, she will fight mortal dangers and face tragedies from the past. Can she prove herself worthy of becoming a true alchemist? AN ADVENTURE OF ALCHEMY AND MAGIC AWAITS! Eliana has always been a child of mystery. Found on the doorstep of the prestigious Zora Academy of Alchemy, she became a very promising young student by the age of 16. In order to complete her training, she is being sent on a dangerous mission to retrieve a powerful artifact. During this quest, she will meet many kinds of danger, solve a variety of riddles, explore a vast kingdom, and relive the tragic history of her childhood. Follow Eliana on her mission to save her hometown and help her to save the people she loves. Tackle the evil forces behind a deadly betrayal and prove yourself to be a true alchemist in Queen's Quest 3: The End of Dawn.