Nephenthesys
Blast off on a treacherous mission to recover an unidentified energy source amidst an alien onslaught! Nephenthesys is a vertical scrolling shoot’em up presented in widescreen top-down 3D style. Blast through a huge variety of enemy ships, collect power-ups for wider shot spreads and special bombs, then face off against screen-filling bosses. This mission will take you through caverns, waterways, cityscapes and more. Do you have the skills to see it through?