Project 13: Taxidermy
Welcome to Project 13: Taxidermy Trails, a Walking Simulator set in a mesmerizing Taxidermy Museum. In this immersive experience, you assume the role of an kidnapped Probant forced to find a way to escape. Complete all 13 Walks to get out of this Nightmare. Your mission is clear: report any anomalies you encounter during your walks. But beware, a single misstep means starting over. Only by consistently reporting accurately will lead to the real Exit.