Cat in the Box (Xbox Series)
Cat in the Box is a charming platformer and puzzle adventure where creativity, timing, and strategy are the keys to success. Play as an adorable cat and overcome challenging levels by pushing boxes, solving puzzles, avoiding hazards, and finding the key required to unlock the exit of each stage. Throughout your journey, you'll face a variety of obstacles and enemies, including chasing dogs, shooting plants, dangerous bubbles, and many other surprises. The game also features unique gravity-based levels that introduce new mechanics and challenges. Collect fish-shaped coins scattered throughout the stages to purchase new skins, hats, and powerful upgrades that will help you overcome the toughest challenges. With a wide variety of levels, unique mechanics, and plenty of secrets to discover, Cat in the Box offers a fun and rewarding adventure for players of all ages.