Save My Wife (Windows)
Save My Wife is a 2D platformer focused on agility and precision. The hero's peace is shattered when the fearsome Black Wizard kidnaps his wife in the blink of an eye. Wielding his trusty sword, he must traverse perilous environments and overcome dynamic challenges to face the villain and bring his love back home.