Macrotis: A Mother's Journey
Help Bilby find her children in an endearing underground adventure! Macrotis is the story of a mother’s relentless search for her missing children, an emotional tale told through lush 2.5D platforming filled with thought-provoking puzzles. Climb, jump and gnaw your way through beautiful yet dangerous environments, avoid traps and use water physics to your advantage. As you progress, you’ll gain a variety of natural and supernatural abilities to overcome the obstacles in your path. Will you help Mother Bilby rescue her family?