Beautiful Sakura: Racing Club (Xbox One)
Beautiful Sakura: Racing Club is a captivating visual novel about Kaito, a young dreamer determined to become a professional racing driver. With passion in his heart and the support of his friends, he must navigate through thrilling challenges, tough decisions, and emotional moments to chase his dream. Will you guide Kaito to victory on the racetrack and in life? The journey is yours to unfold!