Mimi the Cat: Meow Together (Windows)
Mimi the Cat – Meow Together is a puzzle game that blends cuteness and strategy into a relaxing and fun experience. Play solo or in local co-op mode to help the adorable kittens solve puzzles and find their cozy beds. Game Highlights: Two Game Modes: Face challenges alone or as a team, with cooperation being the key in co-op mode. Fun Mechanics: Push and stack boxes, jump between platforms, and use items from the environment to solve puzzles. Rich Content: 50 handcrafted levels. 9 adorable kittens, including Mimi and her friends. 18 unique outfits to customize your felines. Minimalist Gameplay: With a simple interface, level restart option, and captivating soundtrack, you can relax and focus on the game. With no time pressure or resource management, Mimi the Cat – Meow Together offers a charming and challenging journey guaranteed to warm your heart!