Gabriels Worlds The Sokoban Adventure (Windows)
Gabriel finally took a vacation, but his adventure is just beginning! During his travels, he discovered that mysterious villains have trapped helpless kittens inside boxes! Now, it's up to him to solve challenging puzzles to set them free. Get ready for a journey full of color, charm, and fun! Take on 40 Sokoban-style puzzles and help Gabriel rescue all the kittens in this relaxing and delightful adventure.