Claim the Forest: Settling Peace (Xbox One)
Get ready to relax in Claim the Forest: Settling Peace, a cozy puzzle where your mission is to fill each board with adorable capybara-shaped pieces. They arrive peacefully on little boats along the river, and it’s up to you to pick them up, rotate them, and find the perfect fit to complete every space. Across 30 handcrafted levels, boards vary in size and shape, offering gentle challenges that unfold at a calm and pleasant pace. It’s the perfect experience for puzzle fans, casual players, and anyone who enjoys quiet moments alongside the forest’s cutest capybaras. Observe the pieces, plan each move, and watch harmony take shape as the forest comes to life, piece by piece.