Colorful Recolor (Windows)
Colorful Recolor is a fast-paced puzzle with a kaleidoscopic collection of brain teasers. Play through 100 levels with engaging mechanics, striking biomes, 10+ distinct elements and an abundance of colors. Paint your way through this colorful world! Movement is key in this puzzler. Each keystroke, every direction you take, requires careful planning. Once you start going, there's no stopping! Glide through every level. Unlock gates, travel through portals, materialize phantom blocks, and redirect yourself with bouncy arrows! Your goal is right over the rainbow!