GENIE Reprise
Unlock mysteries scattered through time in a surreal first-person fantasy adventure! Take the role of Lula and explore a vibrant fantasy world as she journeys to discover the meaning of the Genie and fulfill her destiny! GENIE Reprise is an atmospheric fantasy adventure told through fully voiced poetry and 3D first-person exploration. Immerse yourself in mystical towns and the surrounding countryside as you collect crystal shards to reveal the next part of the poem that adds to the Genie’s lore, scattered across 15 chapters that span multiple eras and transform the environment around you. Meet intriguing and enigmatic characters and discover how their stories are intertwined as you seek a final truth.