Skautfold: Shrouded in Sanity
Set in the alternative historical setting of 1897 Angelic Empire of Britannia, your contract will order you to eliminate the source of the unnatural fog enveloping the Berelai Manor. Discover the secrets of the estate, as you look for answers among the violent inhabitants. A strange and repelling madness took hold of the servants roaming the halls, and they will attack on sight, for their madness is one rooted in a deeper understanding of cosmic insignificance. To repel the maddening horrors, your Iaito cane, and Waltham A9 hand canon will aid you. To mend your injuries your Vitae concoctions will offer healing. Beware, whatever unearthly events have transpired, your sanity will be tested as the truth unfolds in this hungry all-consuming Fog.