Suika 3D Fruits (XBOX SERIES)
Suika 3D Fruits is an evolution of the classic fruit-stacking puzzle. Set in a lush, stylized forest, the familiar merging mechanic is enhanced by dynamic physics, where each fruit — from tiny cherries to heavy coconuts — falls and settles inside a wooden box in the middle of the forest. Players must strategically drop their fruits to trigger a chain reaction of evolutions. Watch your fruits roll and bounce in real time, merging from small grapes and strawberries into larger, more valuable types like oranges and watermelons. With vibrant low-poly visuals, a clear “life cycle” progression, and intuitive gameplay, Suika 3D Fruits turns a simple concept into a fun loop of strategy and cute fruits. Can you stack the fruits inside the wooden box and reach the final fruit before everything overflows?