Wild West: Hidden Objects
🔍 Step Into the Cyber Wild West! Take on the role of a sharp-eyed detective in a world where the Wild West collides with high-tech cyberpunk. Welcome to Red Hook, a mysterious frontier town ruled by circuits and secrets. But trouble is brewing... The town treasury has been stolen. The sheriff? Kidnapped. Now it’s up to you to crack the case. 🕵️♀️ Talk to townsfolk, follow leads, interrogate witnesses, and search for hidden objects that reveal vital story clues and unlock thrilling new locations. Every scene holds a twist. Every corner hides a surprise. Can you stay ahead of a dangerous gang and a mysterious rival detective? Meet quirky characters, outsmart a cunning femme fatale, and follow the trail deep into the heart of the Cyber Wild West. 🌵Step into a visually rich world where mystery and atmosphere run deep. Explore immersive environments packed with secrets, with each location offering multiple hidden object sets that make every return feel fresh. Some areas open into 360° panoramic views, pulling you even further into the experience. As the investigation unfolds, you'll unlock new gameplay modes, test your attention to detail, and earn a variety of collectibles and rewards. At the core lies a gripping narrative full of unexpected twists, strange allies, and unforgettable moments waiting to be uncovered. Put on your hat, fire up your scanner, and start your legend in the Cyber Wild West. Adventure, danger, and discovery await!