They Came From the Sky 2
Get ready for nostalgic arcade action inspired by 1980s vintage console classics, as terror from space throws world into panic once again! They Came From the Sky 2 is a fast paced arcade game wherein you take the role of one of the giant alien robot. The game offers infinite replayability, over 20 types of enemies, and 50 hidden artifacts to discover. You'll finally have your chance to abduct all kinds of humans and make a juicy, delicious human smoothie! Features * Arcade action gameplay * Retro pixel art * Over 20 enemy types and 50 artifacts * Unlock new weapons * Destroy humanity!