Tilting Tiles
Tilting Tiles is a unique movement based puzzle game. Guide the tile through each level’s environment while collecting every item within the move limit. Your goal is to find the most efficient route possible. Examine each level carefully to solve your way across the terrain using special moves and the environment to your advantage to stay within the move limit. Tilting Tiles is a minimalist puzzle experience built upon a simple premise that contains puzzles that provoke deep thinking. Can you guide the lost tile to victory?