Toybox Escape (Windows)
Toybox Escape is a colorful 2D pixel-art platformer set inside a massive toy factory gone haywire. After a system malfunction, only the maintenance robot T-01 remains active. Trapped in chaos, T-01 must cross assembly lines, storage rooms, and dangerous machinery, collecting ⚡ energy fragments to unlock doors and survive hostile patrol bots. Blending action, puzzles, and exploration, the game delivers a charming yet tense escape adventure.