Queen’s Garden: French Splendor
Aid Marigold and Florian in their efforts to bring these plants to life! Welcome to Queen's Garden: French Splendor, where your green thumb meets your Match 3 puzzle-solving brain! Step into a world where gardens don't just need water – they need YOUR help! Surrounded by gorgeous French scenery, grow and expand your garden, complete Match 3 levels, and make this puzzling paradise truly your own! The Collector’s Edition includes: - 110 bonus levels to explore! - A whole new garden to decorate! - Power-ups that make your average garden gnome look boring!