Balloball - Ribbit & Rescue (Xbox One)
Balloball - Ribbit & Rescue is a bright cartoon arcade game. You have to save all the frogs that the evil fairies have trapped in soap bubbles. Use your hero's agility and speed to avoid all the traps and the power of physics to calculate the flight paths.