Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest
Explore the myths and monsters of Europe’s last primeval wilderness. Play as Maia, who arrives at the ancient Białowieża Forest looking to explore her family history. Visit real-world places of mystery and power. Witness how nature clashes with technology and greed. Heart of the Forest adapts the mechanics of the legendary title from the World of Darkness universe, emulating the experience of a classic role-playing session. It’s tailored for World of Darkness veterans and newcomers looking for an accessible entry into this rich, acclaimed universe. Discover beautiful, distinctive collage art that combines hand-illustrated characters with pictures of real places to inspire your imagination. Make tough choices that often bring dramatic consequences. They teach you to fear rather than to be angry, but fear solves nothing. Rage gets things done.