Little Kingdom RTS (Xbox One)
In Little Kingdom RTS, you take on the role of the ruler of a small kingdom. With limited resources, you must build a base, organize the extraction of wood, stone, and wheat, erect defenses, raise an army, and fend off enemies. The main goal is to survive and capture all territory on the map. Each new level presents a new map with a unique layout of resources, enemy kingdoms, secrets, and strategic opportunities. The game also features a survival mode, where you can test your tactics under constant enemy pressure.