Zoo Orbs: Safari (Xbox One)
Get ready for a cute and addictive savanna adventure. In Zoo Orbs Safari, adorable animals fall into glass containers full of personality, and it is up to you to merge them into bigger creatures. Combine two identical animals and climb the evolution chain until you reach the majestic Giraffe, the ultimate trophy of your run. Each merge creates a small burst that nudges nearby pieces, triggering fun chain reactions and keeping the pile alive. It is easy to understand, but full of clever decisions with every drop. Instead of short stages, the game features 5 replayable levels, each with a unique container shape and its own mission set. Three objectives are active at the same time, and whenever you complete one, a new one appears to keep the challenge fresh. With no time pressure and no power-ups, everything depends on your ability to read the space, plan your drops, and handle the physics. Slopes, gaps, and tight spaces make each level feel different and strategic. Complete mission sets to unlock new levels or keep playing in endless mode to chase higher scores. It is the perfect mix of light strategy, charming visuals, and that irresistible “just one more run” feeling. Observe, merge, reorganize, and shape the savanna your way.