2D Adventures Pack - 15 in 1 - Sweet Bread Games
About the bundle: In 2D Adventures Pack you'll explore 5 fun adventures from your friends at Sweet Bread Games! Each game comes with 3 different versions, totaling 15 products in this package to be played on your Xbox One, Xbox Series and Windows PC! Games included in this bundle: Super Forklift 3000 is an arcade space shooter with a twist: you drive a forklift that carries and shoots up to three boxes, each with unique effects. Defeat enemies and bosses while managing your different box types. Be careful not to run out of ammo! Bear Knight Honey Quest is an action platformer about a huggable bear and his trusty sword on a mission to recover the bee queen's stolen honey. With easy controls, it's guaranteed fun for the whole family! Sticky Twig DASH! is a 2D platformer where you play as a kind forest creature who uses a twig spear to stick to walls and then launch himself with a high jump! Use your movement abillities to delve into an unknown place to save your lost little sister. Treetop Trials is a 2D hand-drawn platformer where you can walk on walls and ceilings using your gravity boots! Your mission is to fix the treetop security systems to protect everyone from the gnomes's magical mischief. Bear Squire Honey Journey is a fun platformer for all ages and skill levels! Run, jump, and use your hammer attack to launch yourself from walls and other special objects! In each level you'll be hopping on trampolines, avoiding spikes, smashing crystals to gain altitude, finding secret portals and many more engaging activities. Complete every level and help the Bear Squire be successfully knighted!