Secret Paws - Cozy Offices
Solve feline-themed hidden object challenges in cute cube-shaped isometric offices! Find the hidden kitties around the office! Secret Paws - Cozy Offices is an isometric hidden object game themed around cats and colorful workspaces. Explore unique, adorably decorated cube-shaped rooms as you search for dozens of cleverly obscured felines lying around each stage. Rotate the room to get a better view between obstacles, move the cursor and click on each cat that you discover, gradually reducing the counter in the top-left of the screen. Secret Paws - Cozy Offices is calm, casual and therapeutic with a soothing soundtrack to match, making it the perfect “anytime” experience!