Dragon Snack: From Ice to Ember (Xbox Series)
Get ready for an adorably epic adventure in Dragon Snack: From Ice to Ember. Here, a hungry and lovable dragon needs your help to find the safe path back to its nest. It sounds simple, but every trail matters. On a charming hexagonal grid, you will rotate, swap and fit tiles to build the perfect route. Along the way, shiny coins, power stones and breakable obstacles make each stage even more fun and strategic. Explore 30 carefully crafted levels across 3 unique biomes, where ice and fire meet in short, clever and super relaxing puzzles. With no time limits and no pressure, you can think calmly, test solutions and enjoy each victory at your own pace. With delightful visuals, a cozy atmosphere and just the right level of challenge, Dragon Snack: From Ice to Ember is perfect for players who love cute puzzles that warm both the brain and the heart. Plan the route, collect everything along the way and guide the little dragon safely to its nest.